Friday, June 03, 2005

Peale kuud aega Karus

Nüüdseks olen ma Karu sügavustes viibinud juba üle kuu aja. Tänaseks päevaks on sündmused võtnud paradoksaalse pöörde. Praktiliselt kõik on lahkunud.

Eile toimusid Hõimu Printsessi ärasaatmise pidustused. Kohal olid Hõimu Pealik, Asjaajaja, Printsess ise, Valge Hõimu Must ja mina. Puudusid Hõimu Shamaan ja Nõid, kes on jälle salapäraselt koos ära kadunud. Me arutlesime teistega võimaluse üle, et neil on koos mingisugune salapärane plaan. Kummalisel kombel oli puudu ka Hõimu Käsitööline, kelle lõbusatest ettevõtmistest tundsime me puudust. See oli siiski igati väärikas üritus.

Ja hommikul oligi ta läinud. Ja nii ma jäin Karusse üksi. Printsess lahkus ja jättis mind vägesid juhatama. Kes oleks võinud arvata, et mulle saab osaks selline au! Kuid samuti on see suur vastutus. Vaatame siis, kas ma saan sellega hakkama...

2 Comments:

At June 09, 2005, Blogger Unknown said...

Kas te räägite ka seal Karus üksteisega, või vehite aint kätega? Mul on jäänd siuke mulje, et teie lepa puudest vigvam on kaetud suure tekiga, või karu nahaga ja selle all on lõke, mille ümber informaatikud internetti teevad. elektrit toiteks saavad kartulitest, mis on oma vahel ühendatud jadamisi vaskplekkklemmidega
- ega see kege ei ole. Kui üks linna peale läheb, siis teised paluvad tuua patareisid nii sõrmega viibates (seitse sõrme).

 
At June 12, 2005, Anonymous Anonymous said...

H6imu Printsess:
Hi, tervitused Atlantast;)Siin vinge, vaata ja imesta, but the feeling is good, terrific, awsome!Loodan, et v6tsite Noorema Printsessi kenasti vastu, v2ike grill jne. Ja pidage meeles - I'll be back, I love U all, kisses, bye

 

Post a Comment

<< Home