Tuesday, May 10, 2005

Nad on tagasi

Eelmisel nädalal väljendasin muret Karust kadunud hingede üle. Ma isegi käisin Valge hõimu esindajaid otsimas, et uurida, kuhu on nende rahvas kadunud. Ühe ma isegi leidsin ja me arutlesime eemalolijate saatust. Siiski minagi lahkusin mõneks päevaks, sest uurida kohalikke on raske kui neid ei ole endid kohal.
Ma olen märganud seaduspärasust, et nad kipuvad lahkuma oma pesast nädala lõpu poole. Kas see võib tähendada, et ka neil on teatud nädalane tsükkel?
Siiski nädala alguses ilmusid kõik tagasi. Hõimu Nõid oli küll kahtlases olekus. Näib, nagu ta ei oleks päris täie tervise juures. Mis ohtlikke mustkunsti trikke ta küll ette võttis, et see nii väga tema enesetundele mõjus?
Ma olen täheldanud ka sellist tendentsi, et kohalikud, keda mina ei tunne, kipuvad mind teadma. Kas neil on olemas mingisugune telepaatiline teadete vastuvõtmise võimalus?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home