Wednesday, May 18, 2005

Coz Karu Swallows Souls

Kui ma Karusse läksin, teadsin ma küll millega riskin. Sinna on läinud ka julgemad ja hakkajamad ja on jäljetult sinna kadunud, kuid siiski ma riskisin sama saatusega. Nüüd võtab mu üle võimust õõvastav tunne, et ma hakkan tasapisi kaduma. Karu neelab kõik sinna sattunud hinged.
Ma ei ole saanud võimalust saada ühendust välismaailmaga, kuigi illusioon vabadusest on siiski säilinud. Kõik tundub täiesti korras olevat. Elu käib oma loomulikku rada pidi, ei saa arugi, et toimub midagi õudset ja kummalist. Ma arvan, et see võib olla Hõimu Nõia ja Shamaani ühine salakaval plaan. Tõenäoliselt nad kasutavad oma musta maagiat minu peal. Ma ei ole veel jõudnud neile jälile. Ma loodan, et ma saan aru, mis toimub, enne kui on liiga hilja!

2 Comments:

At May 18, 2005, Blogger TD said...

Ole vapper, Anx!

 
At May 27, 2005, Anonymous Anonymous said...

Czarna Bandera - pane pea alla, ta lendab ja siis jälle maandub. Naabrinaine ikka karjub:"Pane pea alla, pane pea alla....!" Jooksen, laup on higine, riided hakkavad seljas kiskuma, tunnen, kuidas kintsud niiseks lähevad. Ette jääv vesitakistus ei kujuta mulle mingit raskust, aga võitlus vetevaimudega toob sügava armi näole, mis nõretava praona saab avaks mööda põski allavoolavale verele. Naabrinaise hüüd on jäänud vaiksemaks ning lõpuks võin visata end teepervele, haarata maasikaid. Kui suu maasikatest matsub, saan selga tunnustava laksu. "Kurat, kus Sa olid, kui naabri Valve mind taga ajas?" "Eh, ma käisin ja täin meile süüa!"

 

Post a Comment

<< Home